Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego przedstawił plan uruchomienia nowych form wsparcia dla organizacji pozarządowych w naszym regionie. Pozwoli to przetrwać kryzys związany z wystąpieniem pandemii COVID-19, utrzymać miejsca pracy i wspomóc lokalnych mieszkańców w walce z zagrożeniem.
Instrument w postaci pakietu antykryzysowego zostanie uruchomiony po akceptacji Komisji Europejskiej oraz skonsultowany z Wojewodą. Granty przyznawane będą za pośrednictwem czterech Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej działających w naszym regionie.

Organizacje pozarządowe będą mogły ubiegać się o wsparcie na działania w trzech obszarach:
1. realizację działalności statutowej – wsparcie finansowe pozwoli m.in. na opłacenie rachunków i zobowiązań, wypłatę wynagrodzenia dla pracowników i bieżące zakupy;
2. działalność na rzecz społeczności lokalnych – m.in. zaopatrzenie mieszkańców regionu w maseczki, przygotowanie materiałów informacyjnych, pomoc w walce ze skutkami pandemii;
3. zwiększenie dotychczasowego pakietu usług charytatywnych – m.in. granty na pokrycie kosztów zatrudnienia dodatkowego personelu, środki na zakup posiłków dla potrzebujących i dostarczanie żywności.

Więcej informacji na stronie:
https://kujawsko-pomorskie.pl/biuro-prasowe/informacje-prasowe/35850-pakiet-antykryzysowy-granty-dla-organizacji-pozarzadowych

 

Biuro LGD

ul. Królowej Jadwigi 15
88-100 Inowrocław
mail: lgd@inowroclaw.pl
tel. 52 353 24 40

Godziny otwarcia:

Poniedziałek 8:00-16:00
Wtorek 8:00-18:00
Środa 8:00-16:00
Czwartek 8:00-16:00
Piątek 8:00-14:00


Biuro w pełni dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.

Napisz do nas:

15 + 3 =

newsletter